Wersja mobilna | Wersja domyślna
Forum kibiców Sandecji Strona Główna
 
 
 
Użytkownik:
Hasło:
Autologin:



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: internacionale
Nie Wrz 05, 2021 19:38
Marketing w klubie
Autor Wiadomość
Bianconeri

Dołączył: 06 Paź 2004
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 20:04   Marketing w klubie

Jak wiecie (lub nie) od stycznia mamy osobę odpowiedzialną za marketing w klubie, mieniącą się panem dyrektorem od marketingu.

Pan dyrektor pojawił się na konferencji przed meczem z Górnikiem Polkowice (która odbyła się 15 kwietnia), gdzie ogłosił "efekty" swojej działalności czyli przygotowanie bliżej nieokreślonego planu marketingowego, super ofertę w postaci puf w ciapki z logo klubu (ciekawe czy się jakieś sprzedały), uruchomienie "wkrótce" telewizji internetowej oraz sklepu internetowego.

Problem w tym, że podał adres nieistniejącej strony i domeny która jest do kupienia, "wkrótce" nie zrealizowało się do dziś i ani telewizji ani sklepu jak nie było tak nie ma, plan marketingowy pewnie nadal "się robi" a pufy sprzedają się jak się sprzedają.

Gdyby ten pan robił to wszystko w czynie społecznym a wypłatę otrzymywał za efekty swojej pracy to ok, nie wyszło mu trudno. Ale niestety bierze za swoje "działania" niemałe pieniądze miesięcznie, a w klubie jest o wiele więcej ważniejszych wydatków niż takie coś.

Rozmawiałem z paroma osobami na ten temat i problem jest dość poważny bo niestety są osoby, którym ten pan roztoczył wspaniałe wizje marketingowe i są tym zachwycone.

Dla mnie to jest niestety wyrzucanie pieniędzy w błoto i jawna niegospodarność.

Temat postanowiłem założyć dlatego, że są również osoby których ta sytuacja się nie podoba, ale same nie mogą wiele zrobić nie mają poparcia chociażby nas kibiców.

Mogę się oczywiście też mylić (choć jak zawsze swoje wiem), dlatego też zakładam temat do dyskusji, kto ma swoją wiedzę w tym temacie, jakieś pomysły, uwagi, propozycje itp niech się podzieli i pisze co i jak.

Zobaczymy co z tego wyjdzie ...
_________________
GDZIE KUCHAREK SZEŚĆ TAM WIÓRY LECĄ
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
rossobianco

Dołączył: 16 Lis 2008
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 20:42   

A czy ten Pan ma cos wspolnego z Wizard Sport oraz czy przypadkiem nie byl organizatorem konkursu, w ktorym do wygrania byly koszulki Sandecji???
_________________
// jedna wiara, jedno zycie, jeden klub //
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
ArbuzKSC
Jak Skarabeusz...

Dołączył: 30 Paź 2009
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 20:44   

Klub mógłby zorganizować taką akcję, jaka jest na przykład ostatnio w Polonii Warszawa. Piłkarze chodzą do różnych szkół na spotkania z młodzieżą, opowiadają o klubie, sporcie i zachęcają do kibicowania i chodzenia na mecze. Klub może brać w ten sposób udział w wychowywaniu kibiców i odnosić z tego wiadome korzyści w przyszłości.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
internacionale


Dołączył: 05 Paź 2004
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 20:46   

Ciesze się że temat powstał.
Marketing w klubie kulał i wygląda na to że kuleć będzie. Wątpię, że działalność Pana Marcina Bogdana coś zmieni. Minął już czwarty miesiąc działalności dyrektora marketingu a zmian nie widać.

Myślę, że nadszedł już czas aby władze klubu rozliczyły tego Pana z pracy jaką wykonuje na rzecz Sandecji. Trzeba postawić sprawę jasno i zrobić rachunek zysków i strat.

Gwoli przypomnienia pozwoliłem sobie wrzucić ten oto materiał wideo. (głośniki na full bo słabo z dźwiękiem :) )



[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 
Masahiko

Dołączył: 20 Kwi 2006
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 20:49   Re: Marketing w klubie

Bianconeri napisał/a:
a w klubie jest o wiele więcej ważniejszych wydatków niż takie coś.


Dobrze prowadzony marketing może przynieść duże efekty. Ale jak widać z Twojego opisu dobrze to nie wygląda....
_________________
"Mówi się, że każdy, kto daje ludziom złudzenie, że myślą, będzie przez nich kochany, każdy zaś, kto rzeczywiście sprowokuje ich do myślenia, zostanie znienawidzony" - Glenn Tinder
[Profil] [PM]
 
 
Kilinskiego 47


Dołączył: 08 Mar 2008
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 22:37   Re: Marketing w klubie

Bianconeri napisał/a:


Rozmawiałem z paroma osobami na ten temat i problem jest dość poważny bo niestety są osoby, którym ten pan roztoczył wspaniałe wizje marketingowe i są tym zachwycone.

Dla mnie to jest niestety wyrzucanie pieniędzy w błoto i jawna niegospodarność.




Powiem tylko tyle. Jakiś czas temu była w Sączu konferencja z udziałem pana Herry ze spółki PL2012.

Jednym z punktów programu było wystąpienie naszego speca od marketingu, na którym prezentował coś. co zostało nazwane strategią marketingową, ofertą dla potencjalnych inwestorów itd.


Byłem zażenowany tym co zobaczyłem. Facet po prostu przeczytał sobie ze slajdów jakieś nic nie znaczące hasełka, wszystko bez ładu i składu, już nie będę komentował faktu, że przez większość swojego wystąpienia stał do audytorium tyłem (no dobra, czasami bokiem), no ale nic dziwnego, bo czytał te slajdy, gdyby starał się to jakoś omówić to może miałby okazję się odwrócić.

Gdybym to ja miał być tym potencjalnym inwestorem, to.... nie zastanawiał bym się ani chwili po zobaczeniu czegoś takiego i uciekał byle dalej od tego towarzystwa. Jestem przekonany, że studenci pierwszego roku marketingu są w stanie zrobić lepsze prezentacje i oferty, niż to co wtedy zobaczyłem. Dla mnie jako kibica było to najzwyczajniej w świecie przykre, że takie szopki odbywają się pod tytułem Sandecji.


Zawsze staram się nie krytykować przed jakimiś efektami finalnymi, ale po tym co wtedy ujrzałem jestem pewien - nic z tego nie będzie, nie ma na to najmniejszych szans.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
sebax6

Dołączył: 31 Mar 2010
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 22:40   

Aby kogoś rozliczać to trzeba mieć z czego. Najpierw dowiedzmy się jaki miał gość budżet do wykorzystania i co z nim zrobił. Samo zatrudnienie kogoś i zaofiarowanie mu pensji nie dając mu środków na rozwój i wypełnianie zadań może wyglądać mizernie.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Bianconeri

Dołączył: 06 Paź 2004
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 22:43   

Ale to odwrotnie chyba powinno działać, dyrektor marketingu przyciąga środki do klubu ... (a on sam ma np 5% zysku od wpływów od załatwionego przez siebie sponsora).

Cytat:
Powiem tylko tyle. Jakiś czas temu była w Sączu konferencja z udziałem pana Herry ze spółki PL2012.

Jednym z punktów programu było wystąpienie naszego speca od marketingu, na którym prezentował coś. co zostało nazwane strategią marketingową, ofertą dla potencjalnych inwestorów itd.

Szkoda że nie było nigdzie informacji, lub przeoczyłem, na ten temat .
_________________
GDZIE KUCHAREK SZEŚĆ TAM WIÓRY LECĄ
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
sebax6

Dołączył: 31 Mar 2010
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 22:59   

Nie mylmy stanowiska akwizytora, który ma wynagrodzenie prowizyjne ze stanowiskiem Dyr ds Mark w poważnym I Ligowym klubie...
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Bianconeri

Dołączył: 06 Paź 2004
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 23:02   

No to chyba nie rozumiem twojej wypowiedzi poprzedniej w takim bądź razie, więc jak możesz sprecyzuj co miałeś na myśli.
_________________
GDZIE KUCHAREK SZEŚĆ TAM WIÓRY LECĄ
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
sebax6

Dołączył: 31 Mar 2010
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 23:11   

W skrócie miałem na myśli to, że marketing nie może mieć wynagrodzenie od sprzedaży czy od kupna albo od znalezienia kogoś czy czegoś. Ponieważ tym powinien zająć się ktoś inny.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Bianconeri

Dołączył: 06 Paź 2004
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 23:15   

Ok, jakoś zupełnie inaczej zrozumiałem twoją poprzednią wypowiedź.
Ogólnie bym się zgodził z tobą, z tym że musimy na całą sytuację patrzeć przez pryzmat klubu jakim jest Sandecja, jakimi funduszami (nie)dysponuje itp.

Klubu w obecnej formie nigdy nie będzie stać żeby zatrudnić np kogoś takiego jak pan Janusz Komurkiewicz z Fakro, dlatego takie coś jak pisałem, czyli pewna podstawa do wypłaty co miesiąc + premia w postaci jakiegoś % od pozyskanego sponsora wydaje mi się uczciwa i skłaniająca też do działania.

Tu największy problem że ani działań, ani wyników a klub kasę wydaje ...
_________________
GDZIE KUCHAREK SZEŚĆ TAM WIÓRY LECĄ
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
wel

Dołączył: 02 Sie 2009
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 23:22   

rossobianco napisał/a:
A czy ten Pan ma cos wspolnego z Wizard Sport oraz czy przypadkiem nie byl organizatorem konkursu, w ktorym do wygrania byly koszulki Sandecji???


Według poniższego linku - tak, o ile nie jest jedynie zbieżność danych:

http://www.imsig.pl/pozycja/2010/212/KRS/201572
[Profil] [PM]
 
 
sebax6

Dołączył: 31 Mar 2010
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 23:28   

Otóż to właśnie...

Sandecja może zatrudniła kogoś na wyrost ...bo wypada mieć kogoś od marketingu....

Moim zdaniem zadaniem osoby od marketingu powinno być pozyskanie jak najwięcej kibiców przychodzących na mecz..
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
kibicKKS

Dołączył: 04 Cze 2010
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 23:40   

sebax6 napisał/a:
Otóż to właśnie...

Sandecja może zatrudniła kogoś na wyrost ...bo wypada mieć kogoś od marketingu....


To tak jak z naszym p.o. Dyrektora Sportowego, jest tylko dlatego że wypada mieć jakiegoś Dyrektora Sportowego.

Co do speca od marketingu mnie z konferencji rozbawiło dumne stwierdzenie rzecznika prasowego, że ten Pan od marketingu załatwił nam nowe koszulki od firmy adidas:) A jak wyglądają to wszyscy wiemy, że za bardzo to dumą nie napawa.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum kibiców Sandecji Strona Główna » Archiwum » KKS Sandecja Nowy Sącz » Marketing w klubie
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Sandecja.org Theme zaprojektowane przez: netSuit.pl
 
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 20