Wersja mobilna | Wersja domyślna
Forum kibiców Sandecji Strona Główna
 
 
 
Użytkownik:
Hasło:
Autologin:



Poprzedni temat «» Następny temat
Inicjatywy Stowarzyszenia...
Autor Wiadomość
Bianconeri

Dołączył: 06 Paź 2004
Wysłany: Pią Sie 03, 2007 17:13   Inicjatywy Stowarzyszenia... [Cytuj]

By jakoś spróbować przyciągnąć ludzi na stadion pomyślałem nad czymś takim aby na mieście oprócz standardowych plakatów, które robimy często na najważniejsze mecze, zrobić coś innego mianowicie inny plakat, którego głównym motywem będzie strzałka wskazującą kibicom drogę na stadion.
Chodzi o to żeby jak najwięcej ich porozwieszać w różnych punktach miasta, oczywiście grotem strzałki skierowanym w odpowiednią stronę :), i zeby były widoczne.

Może coś to da, myślę że warto spróbować.

Wklejam linka do projektu:
http://www.chariot.pl/jwroblewski/droga.jpg

Nie jest to żadna rewelacja, bo po pierwsze nie jestem grafikiem, a po drugie ma to być proste aczkolwiek wyraźne i zachęcające.

Jak by ktoś chciał coś zmieniać to żeby było łatwiej zamieszczam też źródło w Wordzie:
http://www.chariot.pl/jwroblewski/droga.doc

Czekam na wasze opinie.

Możemy to zrobić sami, możemy też zainteresować tym zaprzyjaźnione redakcje DP i GK by np na 2 - 3 dni przed meczem dołożyli to jako wkładka do gazet i kto będzie chcial to odpowiednio to wywiesi w miejscu, które uzna za stosowne.

Pozdro
_________________
GDZIE KUCHAREK SZEŚĆ TAM WIÓRY LECĄ
Ostatnio zmieniony przez internacionale Pon Mar 22, 2010 19:54, w całości zmieniany 2 razy  
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
hanys
Oda do Śląskości


Dołączył: 07 Paź 2004
Wysłany: Pią Sie 03, 2007 19:16    [Cytuj]

ja uwazam to za dobre rozwiazanie, przede wszystkim nowe .. i co najwazaniejsze jesli zdecydowalibysmy sie na takie plakaty, to musza tez byc w druga strone zrobione, bo w niektorych miejscach moze nie byc jak ich przykleic zeby wskazywalay dobra droge;)
_________________
Nas nie obchodzi co o nas myślicie
My się bawimy i was pierdolimy