Wersja mobilna | Wersja domyślna
Forum kibiców Sandecji Strona Główna
 
 
 
Użytkownik:
Hasło:
Autologin:



Poprzedni temat «» Następny temat
KOSZ - kartki, bany, wycięte posty itp.
Autor Wiadomość
kolafy

Dołączył: 06 Paź 2004
Wysłany: Czw Kwi 28, 2005 08:09    [Cytuj]

Dziekan
Orkendor afrykański


Dołączył: 05 Paź 2004
Posty: 136
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2005-04-27, 19:42


--------------------------------------------------------------------------------

Dzisiaj Chelsea pokaże Liverpoolowi jak wygląda skuteczne wykończenie akcji :)
3:0 pozdrowienia dla Jurka D. :)

_________________
-== Sądecka Ekskluzywna Grupa Wsparcia ==-
"Oni nigdy nie wiali , tylko się nie zatrzymywali"

Powrót do góry
Nieczytany post

david
KKS Sandecja


Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 80
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2005-04-27, 19:48


--------------------------------------------------------------------------------

Liverpool musi osłodzić mi dzień po poraszce Sandecji.

_________________
TAKICH DWÓCH JAK NAS TRZECH TO NIE MA ANI JEDNEGO.




Jest temat Komentarze do LT wiec takie posty bede za kazdym razem usówał

[ Dodano: 2005-04-30, 07:34 ]
---------------------------------------------------------------------------------------------

Został przezemnie skasowany temat ''Kawa czy Herbata'' gdyż moim zdaniem nie miał wiekszego powodzenia a po 2 był bez sensu i zaciagniety pewnie z jakiegoś forum na którym juz kompletnie nie ma co robić!
[Profil] [PM]
 
 
ERNESTO

Dołączył: 07 Paź 2004
Wysłany: Wto Maj 03, 2005 19:42    [Cytuj]

Skasowalem watki jednego kolesia (Ns15) - wszystkie jako wazne ogloszenie:
Sandecja mistrz (zawartosc: "no nie ?")
Motor - Sandecja 5:0 (zawartosc: <lol>. nienawidziec motoru)
Z kim Sandecja ma zgode (czy jakos tak, a w tresci: <lol>)

Gosc dostal 1 ostrzezenie, ale trzeba pilnowac, bo mam wrazenie, ze osoba ta z Sandecja niewiele ma wspolnego ...

Do Bianco - usun mozliwosc zakladania watkow przyklejonych, ogloszen i waznych ogloszen wszystkim, ktorzy nie sa modami. Mysle, ze sami wiemy, ktore watki sa na tyle wazne, zeby je przyklejac...

Pozdrawiam
[Profil] [PM]
 
 
kolafy

Dołączył: 06 Paź 2004
Wysłany: Pon Maj 09, 2005 15:25    [Cytuj]

Skasowałem 2 posty gosci jeden z HP drogi z Kibiców!

z HP ktos sobie jaja robił w foto zabawie a z kibiców post tresci '';)''.

I odrazu prosze ktoregos z adminów o zablokowanie mozliwosci pisania przez gosci postów na tym forum bo powoli się zacznie robić smietnik!
[Profil] [PM]
 
 
ERNESTO

Dołączył: 07 Paź 2004
Wysłany: Czw Maj 19, 2005 19:16    [Cytuj]

Wczesniejsze info: juz to co mnie najbardziej irytowalo zostalo "naprawione" - przyklejone watki moga dawac tylko moderatorzy, a pisac moga jedynie zarejestrowani ...

Rowniez wczesniejsze info: Dzisiaj usunietych zostalo 92 uzytkownikow, ktorzy ani razu na tym forum sie nie odezwali, a konto mieli min. od 3 miesiecy. Co ciekawe wsrod usunietych dominowali kibice Korony Kielce i ... tarnowskiej Unii. Absolutnie nie byla to akcja uderzajaca personalnie w kogokolwiek - po prostu czas byl najwyzszy na zrobienie takiego porzadku. Od czasu do czasu podobne akcje moga sie zdarzac :)

Info z dzis (19.05.2005):
usuniety zostal uzytkownik AAAAA i bla - moze przesadzam, ale jestem jednak za tym, zeby ludzie wymyslali bardziej sensowne nicki

Poza tym ciesze sie, ze wreszcie zniknal licznik. Mam jeszcze 1 propozycje do wprowadzenia, ale to juz via priv :)

Pozdrawiam

[ Dodano: 21-05-05, 13:01 ]
usuniety zostal uzytkownik 12345 ... mowilem juz, zeby przynajmniej troszke sie wysilic przy wymyslaniu nicka
[Profil] [PM]
 
 
hanys
Oda do Śląskości


Dołączył: 07 Paź 2004
Wysłany: Pon Maj 23, 2005 19:33    [Cytuj]

Usunąłem temat kto z was lubi Polonie chyba nie musze podawac powodu

Pozdro
_________________
Nas nie obchodzi co o nas myślicie
My się bawimy i was pierdolimy

Śląskości Ty nad poziomy wyfurgnij

Hanys - uokryślyńy czowjeka, kery uod pokolyńůw mjyszko we Ślůnsku a mo śe za Ślůnzoka. Czynsto Hanys to je tyż Ślůnzok, kery mjyszko poza grańicůma Ślůnska. Pojyńće Hanys uobmyślili Poloki a wźyno śe uod mjymjeckigo mjůna Hans, co mjało uoznaczać, iże Ślůnzoki sům Mjymcůma. Mjało być uůne uobraźliwe, nale przijino śe skiż podkryślyńo uodrymbnośće Hanysůw.
[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
   
 
ERNESTO

Dołączył: 07 Paź 2004
Wysłany: Sob Maj 28, 2005 22:47    [Cytuj]

uzytkownik pasy nh zostal usuniety, a jego ip zbanowane ... za podszywanie sie pod fana Cracovii
[Profil] [PM]
 
 
kolafy

Dołączył: 06 Paź 2004
Wysłany: Nie Maj 29, 2005 09:15    [Cytuj]

OFF

Dołączył: 25 Maj 2005
Wysłany: 2005-05-28, 19:24


--------------------------------------------------------------------------------

wynik jest 1;1
na paczatku meczu hutnik sturmuj brame ale sandecia z cracoviom nic nie robiom i nie podajmujom walki.
w okolo 40 minucie hutnik wbiega na bojsko sandecia z cracoviom nic nie robiom tyllko wyzywajom hutnika bojuwke.dwuch typuw z hutnika SPRINTERZY zuszajom dwie race na trybune sandeci.
cracovia jest troche nie kumata narpiew spiewajom nowa-huta ciągnie druta a puzniej
Nowa- HUTa nowa huta Cracovia.
ale kazdy wie ze nowa huta nalerzy do hutnika!!!
iak som iakisc pytania to Opd

Temu panu już podziekujemy...
[Profil] [PM]
 
 
ERNESTO

Dołączył: 07 Paź 2004
Wysłany: Nie Cze 05, 2005 15:13    [Cytuj]

Zostało usuniętych 111 użytkowników:
!_Garsen_! , 111 , 1944 , al. , ARTURNS , asd , baksiu.jhs , Bell , bolohools , bravd , bT4tgL , burak , chicken_ns , chwwd , como , czorny , dawid , demek18 , der , DeUT , DrBlack , DZIKI , dzikusek , eject , fan , fan kks , flor , Garsen , Gawel , gelu , Gibon KSC , GKS TYCHY Hools , grundiii , Hagi , hutnik nh , Hwdp1973 , IGOR , inko , jam , jaskier , jebacwas , Kaziu , Kbar , Kibic Sandecji , kilof88 , king , Knefel , korbixxx , koroniarz7 , kozak1 , krolowie slaska , KrzysiekGKS , ktos , kuro , laguna , lol , lukjas , maciek123 , malmo , maniek , MARIAN ZUBEK , Masoh , Mazi_SM , megaotto , MIKI , miszczu , murdock , mysiopysio , młody_radom , najdi , Nas , Odlam TGH , olo , Pawlicco71 , PEP , piak , piotrek , pisak , Placho , poter kks , Robu , S. , SaNdEcJa , Seba Kotlina , sk , sos92 , ss , Stal SW , StAl Ś5 , stk , Stuard , suckmyrocket , SUPPORTER , szaman , tade , Tarnovia_Mks , terry , Tovia , trovia , ucho , Ultor , UNIA HOOLS , vbh00 , weselnyns , WFS , www.forum-kibic , zaaku , ZGR_KORONA , ziom , _mycek_ , |~MKS~|

Powyzsi uzytkownicy nie napisali ani jednego posta przez 60 dni. Jesli ktos chce czytac nasze forum, to droga wolna, ale zeby sie specjalnie rejestrowac dla dzialu "Kibice" (jedyny dzial, ktory nie jest dostepny publicznie) ?
[Profil] [PM]
 
 
SandyFan
[Usunięty]

Wysłany: Pon Cze 06, 2005 10:00    [Cytuj]

Cytat:
Powyzsi uzytkownicy nie napisali ani jednego posta przez 60 dni.


ERNESTO to możnaby stworzyć jakiś regulamin forum gdzie byłyby wszystkie takie sytuacje opisane dla nowych forumowiczów... chyba że takie coś juz istnieje i nie zauważyłem :))
(chodzi mi o taki regulamin przy rejestracji )

Pozdrawiam !!
 
 
kolafy

Dołączył: 06 Paź 2004
Wysłany: Pon Cze 06, 2005 10:43    [Cytuj]

I tak tego nikt nie czyta...
[Profil] [PM]
 
 
ERNESTO

Dołączył: 07 Paź 2004
Wysłany: Pon Cze 06, 2005 10:47    [Cytuj]

No niby tak, ale z drugiej strony ... nie jest problemem zarejestrowanie sie na tym forum (choc wczoraj zostala usunieta szybka rejestracja i wprowadzony zostal "nakaz" podania prawdziwego maila, bo trzeba potwierdzic via mail rejestracje). Logowanie tylko potrzebne jest do dzialu kibice i wiekszosc robi tak, ze rejestruje sie tylko, zeby czytac. Po co nam osoby tylko czytajace ? IMO nic nie wnosza do dyskusji ;)

Nawiasem mowiac wczoraj rowniez postanowilismy, ze dzial Liga Typerow bedzie czyszczony, ale to wlasciwie od nowego sezonu sie zacznie na powaznie. Teraz S@NDECJA zrobil ogolny porzadek tam, a reszta zmian nastapi pozniej ;)

Pozdrawiam
[Profil] [PM]
 
 
kolafy

Dołączył: 06 Paź 2004
Wysłany: Pon Lip 11, 2005 12:19    [Cytuj]

Autor Wiadomość
Mario

Dołączył: 08 Paź 2004
Wysłany: 2005-07-11, 13:04


--------------------------------------------------------------------------------

A ja Wam powiem, że Pawlik to kupa huja i tyle....
[Profil] [PM]
 
 
ERNESTO

Dołączył: 07 Paź 2004
Wysłany: Pon Sie 15, 2005 19:23    [Cytuj]

nati
nati

Wiek: 18
Dołączył: 07 Sie 2005
Skąd: Nowy sacz
Wysłany: 15-08-05, 18:39 e


--------------------------------------------------------------------------------

Sandecja liderem!!!


Powrót do góry


Adam_KKS

Dołączył: 07 Paź 2004
Skąd: New Sącz
Wysłany: 15-08-05, 20:09 e


--------------------------------------------------------------------------------

Jest qrna super, ale jeszcze bym przestrzegał przed zbytnim optymizmem.
Ewentualne zderzenie z rzeczywistością może okazać się bolesne:)
Poza tym może okazać się, że najważniejszy mecz w sezonie Sandecja rozegra 30 sierpnia w .....ratuszu.
Tymczasem psssssst nie zapeszajmy!

-----------

Powyzsze wyciete z forum MKS Sandecja, bo juz o tym sie dyskutuje w innym watku

Pozdrawiam
[Profil] [PM]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum kibiców Sandecji Strona Główna » Nasze forum i strony internetowe, facebooki itp » KOSZ - kartki, bany, wycięte posty itp.
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Sandecja.org Theme zaprojektowane przez: netSuit.pl
 
Strona wygenerowana w 1.21 sekundy. Zapytań do SQL: 12