Wersja mobilna | Wersja domyślna
Forum kibiców Sandecji Strona Główna
 
 
 
Użytkownik:
Hasło:
Autologin:



Poprzedni temat «» Następny temat
POTRZEBUJE POMOCY!
Autor Wiadomość
mlodykks

Dołączył: 15 Sie 2010
Wysłany: Nie Cze 10, 2012 22:24    [Cytuj]

http://www.echodnia.eu/ap...01255/120428764 chyba o tego pana ci chodziło. Do 24 dzis głosy wiec tam sms na Sieja
[Profil] [PM] [E-mail]
   
 
gogo1910
Od małego na całego!

Dołączył: 26 Wrz 2010
Wysłany: Nie Cze 17, 2012 12:42    [Cytuj]

Chciałbym się dowiedzieć gdzie w NS można kupić hantelki( i coś jeszcze do siłowni np.ławeczke ) itp. Z góry dzięki za odpowiedz
_________________
Niech każdy o tym pamięta, Wyjazd rzecz święta!
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
BULI

Dołączył: 18 Lis 2009
Wysłany: Czw Sie 02, 2012 14:25    [Cytuj]

http://gorlice.naszemiast...CmmAX4.facebook


porzebuje głosów na tą suczke.. mozna oddawać 5 dziennie..

z góry dzieki
_________________

[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
x_cite


Dołączył: 03 Lis 2004
Wysłany: Czw Sie 02, 2012 14:33    [Cytuj]

masz ode mnie :D tzn. Twoja suczka :D
[Profil] [PM]
 
 
BULI

Dołączył: 18 Lis 2009
Wysłany: Czw Sie 02, 2012 17:47    [Cytuj]

hehe :D nie moja, ale dzieki..

gwałć tamten przycisk codziennie ;p
_________________

[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Kazek G f H


Dołączył: 06 Mar 2008
Wysłany: Pią Sie 03, 2012 17:15    [Cytuj]

Potrzebuję jakiegoś szpeca od montowania krótkich filmików np. zapowiedzi meczowych :)

Kontakt PW
_________________
Brutal Fans Hooligans - Glinik Gorlice ... :)
[Profil] [PM]
 
 
Kazek G f H


Dołączył: 06 Mar 2008
Wysłany: Nie Sie 05, 2012 14:55    [Cytuj]

Podbijam.
_________________
Brutal Fans Hooligans - Glinik Gorlice ... :)
[Profil] [PM]
 
 
wojtusJP

Dołączył: 30 Paź 2008
Wysłany: Pią Wrz 14, 2012 21:15   Potrzebuję pomocy ! [Cytuj]

Marcin Sporek potrzebuję pomocy !

http://marcin-sporek.blogspot.com/

Proszę o przekazanie tego linka gdzie tylko się da.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
wojtusJP

Dołączył: 30 Paź 2008
Wysłany: Pią Wrz 21, 2012 22:13   Marcin Sporek potrzebuję pomocy ! [Cytuj]

Marcin Sporek potrzebuję pomocy !

http://marcin-sporek.blogspot.com/

Proszę o przekazanie tego linka gdzie tylko się da.

http://www.youtube.com/wa...player_embedded
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
gogo1910
Od małego na całego!

Dołączył: 26 Wrz 2010
Wysłany: Sro Wrz 26, 2012 20:11    [Cytuj]

Wie ktoś gdzie kupować ( w necie bądz w NS) odzież patriotyczną? Pozdro
_________________
Niech każdy o tym pamięta, Wyjazd rzecz święta!
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Snoopi86

Dołączył: 25 Maj 2009
Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 19:08    [Cytuj]

w CS Shopie cos znajdziesz..
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
DNL

Dołączył: 09 Paź 2004
Wysłany: Sob Lis 03, 2012 10:41    [Cytuj]

http://architektura.murat...o-cracovia/501/ - głosujemy na stadion Cracovii
[Profil] [PM]
 
 
Maerqin

Dołączył: 04 Kwi 2009
Wysłany: Nie Lis 18, 2012 15:22    [Cytuj]

Jak kogos to interesuje to moze sie dopisac:
http://www.avaaz.org/pl/p...btWfRab&v=19320
_________________
AGAINST MOD€RN FOOTBALL
[Profil] [PM]
 
 
najdi

Dołączył: 07 Kwi 2006

Wysłany: Sob Lis 24, 2012 10:29    [Cytuj]

potrzebujemy głosów w konkursie o ekologii
http://www.buliba.pl/konk...1&wojewodztwo=6
bardzo proszę oddawać swoje głosy na przedszkole w Kamionce Wielkiej a tytuły naszych prac są nastepujące:
-Czysty świat to piękny świat
-Kocham, lubię, szanuje... wiec śmieci segreguję
-Kocham przyrodę -nie śmiecę
Na głosujących czekają atrakcyjne nagrody!!!
Tak wiec Panowie i Panie jeszcze raz bardzo prosimy o wsparcie!!!
[Profil] [PM]
 
 
Kazek G f H


Dołączył: 06 Mar 2008
Wysłany: Sob Lis 24, 2012 22:04    [Cytuj]

http://www.tylkocracovia....potrzebna-pomoc



DRODZY PASIACY! PILNIE POTRZEBNA JEST POMOC!

Pewnie wielu z Was, chociaż raz w życiu przeglądało forum www.cracovia.krakow.pl. Forumową społeczność od kilku lat tworzy "Ichkeriya" - czyli Karol Suder. Dlaczego o tym wspominamy? PONIEWAŻ KAROL BARDZO PILNIE POTRZEBUJE PRZEPROWADZENIA POWAŻNEJ OPERACJI Z ZAKRESU CHIRURGII SZCZĘKI.

Wszystko "wyszło" w ostatnich dniach, czas niezwykle nagli, a sprawa jest poważna, ponieważ jeżeli nie dojdzie do operacji, Karoli grozić może nawet utrata wzroku.

Terminy operacji refundowanej są totalnie abstrakcyjne, a koszt przeprowadzenia jej w prywatnej klinice to 24 500zł. 20 000zł musimy wpłacić do 27 listopada (operacja zaplanowana jest na 30.11).

DRODZY PASIASCY, PASIACZKI, ZGODOWICZE... LICZY SIĘ KAŻDA KWOTA! PIENIĄDZE MOŻNA WPŁACAĆ NA KOTO:

Bank Zachodni WBK 60 1090 1665 0000 0001 2015 6817


PROSIMY O CHOĆBY NAJDROBNIEJSZE WPŁATY, A TAKŻE O UDOSTĘPNIANIE I PRZEKAZYWANIE TEJ INFORMACJI DALEJ! ZOSTAŁO TAK NIEWIELE CZASU!


Link do tematu na forum: http://www.cracovia.krako...,2014328,page=1


"Pełen zdumienia przez wszystkie te lata, jak czas z obcej osoby robi brata"!
_________________
Brutal Fans Hooligans - Glinik Gorlice ... :)
[Profil] [PM]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum kibiców Sandecji Strona Główna » Hyde Park » POTRZEBUJE POMOCY!
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Sandecja.org Theme zaprojektowane przez: netSuit.pl
 
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 13