Wersja mobilna | Wersja domyślna
Forum kibiców Sandecji Strona Główna
 
 
 
Użytkownik:
Hasło:
Autologin:



Poprzedni temat «» Następny temat
Bojkot kadry, problemy piłki nożne, władz, elit ...
Autor Wiadomość
hell_boy

Dołączył: 14 Kwi 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: Sob Paź 17, 2009 12:41    [Cytuj]

http://www.youtube.com/wa...layer_embedded#


Kawałek zrobiony przez grupe operacyjną o końcu pzpn-u ;]
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
ERNESTO

Dołączył: 07 Paź 2004
Wysłany: Sob Paź 17, 2009 12:45    [Cytuj]

Masahiko - wiesz, ja nie jestem tez jakims hurraoptymista, staram sie patrzec na to wszystko obiektywnie ... i np. mam wrazenie, ze chlopak prowadzacy cala akcje chce po prostu zablysnac, zeby moc pozniej 'wyplynac' ... dzieki tej akcji wiele osob o nim uslyszy, a ze przy okazji jest mlodym politykiem np. moze latwiej mu sie bedzie dostac dzieki temu do sejmu ...

Tyle, ze mimo wszystko te dodatkowe pobudki nie sa az tak istotne, bo wreszcie cos sie dzieje w 'naszej' sprawie. Izka zapodala wyzej linka do strony Lecha, gdzie pada dobre stwierdzenie - ze wzgledu na to, ze 'reprezentacyjni' kibice chca robic rewolte, to lepiej moga miec 'ligowi' (bo ci staraja sie wynegocjowac rzeczy, ktore mimo wszystko sa realne) - a jak PZPN sie z nikim nie dogada, to bedzie osaczony z kazdej strony - jak sie dogada z 'ligowymi', to 'reprezentacyjni' czesciowo odpadna.

Pzdr
[Profil] [PM]
 
 
radziufan
from cradle to grave


Dołączył: 01 Lis 2004
Wysłany: Sob Paź 17, 2009 12:47    [Cytuj]

hell_boy napisał/a:
http://www.youtube.com/watch?v=1iIOmubk5sA&feature=player_embedded#


Kawałek zrobiony przez grupe operacyjną o końcu pzpn-u ;]


chyba nie ten link ....zapewne chodzilo Ci o to http://www.youtube.com/watch?v=A7Vjevdlbek
_________________
1910 - 2010 ...STO LAT HISTORII KTÓRĄ WY TWORZYCIE - BIAŁO-CZARNYCH SERC NIEŚMIERTELNE BICIE!!!
[Profil] [PM]
 
 
Owca
Nabijacz postów


Dołączył: 09 Paź 2004
Wysłany: Sob Paź 17, 2009 13:51    [Cytuj]

Niezła afera się rozkręciła dzięki temu protestowi.. nawet sponsorzy się wycofują ( ;
_________________
Chłopaczyny których nie licze a na których licze.. YG'04

Móżdżku, co będziemy robić dziś w nocy?
To co zawsze Pinky, będziemy opanowywać świat!
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Bianconeri

Dołączył: 06 Paź 2004
Wysłany: Sob Paź 17, 2009 16:51    [Cytuj]

Ciekawe:

http://www.youtube.com/wa...yer_profilepage
_________________
GDZIE KUCHAREK SZEŚĆ TAM WIÓRY LECĄ
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
MisiekNS

Dołączył: 09 Wrz 2009
Wysłany: Wto Paź 20, 2009 18:31    [Cytuj]

Kolejny sponsor reprezentacji Polski wstrzymał eksponowanie swojego wizerunku w obszarach związanych z piłkarską kadrą.
Po Śnieżce, BZ WBK oraz TU Compensa emisję reklam kojarzących się z reprezentacją Polski wstrzymał na nieokreślony czas jeden z największych sponsorów kadry - Kompania Piwowarska S.A., producent marki Tyskie.

Decyzja ta jest związana z fatalną atmosferą wokół PZPN i reprezentacji Polski.


Źródło: Onet.pl

Można pić Tyskie...:)
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Fallen
;)

Dołączył: 08 Sie 2007
Wysłany: Wto Paź 20, 2009 19:11    [Cytuj]

Tyskie zawsze można było pić ;). Czekać tylko na Orange...
_________________
Piknik, dosłownie piknik...
[Profil] [PM]
 
 
maro

Dołączył: 21 Cze 2009
Wysłany: Wto Paź 20, 2009 19:39    [Cytuj]

A FAKRO?
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
major


Dołączył: 19 Sty 2007
Wysłany: Sro Paź 21, 2009 15:53    [Cytuj]

http://www.blogpress.pl/node/1978

Ciekawy i trochę inny punkt widzenia. Od początku mi się wydawało, że ta akcja jest trochę dziwna, chociaż wiadomą sprawą jest słuszność jej założeń. Zobaczymy jak się rozwinie sytuacja, ale to dobry przykład , że zawsze może być jakieś drugie dno.
[Profil] [PM] [WWW]
   
 
biker_ns

Dołączył: 21 Sty 2009
Wysłany: Czw Paź 22, 2009 11:17    [Cytuj]

Cytat:
A FAKRO?


We wczorajszym DP redaktor Molendowicz rozmawiał z dyrektorem marketingu firmy FAKRO.Z tej rozmowy wyraźnie wynika że we FAKRO nawet przez myśl nikomu nie przeszło by wycofywać się ze sponsorowania reprezentacji.Rozmówca redaktora Molendowicza wręcz stwierdził że współpraca FAKRO z PZPN-em ma mieć wymiar długoterminowy i żadne chwilowe zachwiania w związku tego nie zmienią.Dyrektor marketingu FAKRO powiedział też że grupa sponsorów reprezentacji rozmawia z PZPN-em za pośrednictwem firmy SportFive na temat zmiany wizerunku związku i reprezentacji i wyjścia z obecnej trudnej sytuacji.
Tak to mniej więcej wygląda z punktu widzenia FAKRO,przytaczałem wszystko z głowy więc jakieś drobne nieścisłości mogą być ale sens wypowiedzi był mniej więcej taki.


Myślę że cześć z sądeckich kibiców podobnie jak ja łudziła się że FAKRO wycofując się ze sponsorowania reprezentacji poważniej i bardziej hojnie zajmie się Sandecją co mogłoby by mieć znakomite skutki w najbliższej przyszłości.
No ale cóż?Niestety......


POZDRAWIAM
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Hazarr
Helt bra

Dołączył: 07 Kwi 2006
Wysłany: Czw Lis 26, 2009 20:29    [Cytuj]

PZPN oficjalnie stara się unormalizować wzajemne relacje. Jakby przy okazji działacze badają nastroje, sondują, ilu dobrodziejów związku jest gotowych zostać (i na jakich warunkach), a ilu odejdzie.

Na środowym spotkaniu w warszawskim Sheratonie po jednej stronie siedzieli przedstawiciele niemal wszystkich sponsorów reprezentacji Polski – Orange, Kompanii Piwowarskiej, Banku Zachodniego WBK, Śnieżki, Fakro, firm Kreisel oraz Hoermann – a po drugiej ścisłe kierownictwo PZPN, czyli prezes Grzegorz Lato i sekretarz generalny Zdzisław Kręcina. To precedens. Związek po raz pierwszy wyszedł z inicjatywą tego typu dyskusji ze sponsorami. Po bojkocie reprezentacji przez kibiców, wycofywaniu się firm z prezentowania swojego logo na stadionie podczas meczów kadry, negatywnej passie w mediach, PZPN nie miał wyjścia. Musiał pierwszy wyciągnąć rękę.

„Rozmawiano o sytuacji, w jakiej obecnie znajduje się Związek, a także o celach i planach współpracy. [...] Obydwu stronom zależy na wymianie poglądów, opinii i realizacji wspólnych pomysłów zmierzających do poprawy wizerunku polskiej piłki” – napisał PZPN w oficjalnym oświadczeniu. – Wymiana poglądów owszem była, ale nie doszło do żadnych konkretnych ustaleń – uważa Paweł Kwiatkowski z Kompanii Piwowarskiej.

W oficjalnych wypowiedziach wszystko było w porządku. Atmosfera miła, a rozmowa merytoryczna. – Spotkanie na pewno było potrzebne, to dobra inicjatywa, która wygasi niektóre emocje. Czy dzięki temu dojdzie do niezbędnych zmian? To zależy od PZPN. Oczekiwania nie są takie, że to sponsorzy poprawią sytuację w Związku i polskiej piłce. To PZPN musi chcieć zmian. Generalnie jestem człowiekiem sceptycznym z lekką dozą optymizmu. Powiedzmy, że w tym przypadku jest tak samo – mówi nam Piotr Gajdziński z WBK.

– To było potrzebne, szkoda, że wcześniej nie było takiej inicjatywy. Na pewno zrobiono krok do przodu. Sam fakt, że doszło do spotkania, świadczy, że działaczom zależy na sponsorach – uważa Łukasz Dobrowolski, dyrektor marketingu Śnieżki.

– Zależy nam na tym, aby atmosfera wokół piłki była dobra, a ta w ostatnio mówiąc eufemistycznie nie była idealna. Jesteśmy zadowoleni, że otwiera się dla nas dyskusję. Zbliżają się mistrzostwa Europy, współpraca jest potrzebna – dodaje Jabłczyński.

Jednak nieoficjalnie żaden ze sponsorów nie jest w pełni zadowolony. Miało być pojednawczo, „prezes Grzegorz Lato podziękował sponsorom za dotychczasową obecność przy reprezentacji, a także podkreślił ich znaczenie” – jak czytamy w oświadczeniu, ale chwilami było niemiło. – Wyłożyliśmy swoje żale i pretensje – mówi Gajdziński. – Było trochę uprzejmości, ale nikt sobie z dziubków nie spijał.

Podczas spotkania przedstawiciel innego ze sponsorów powiedział Lacie wprost: „czujemy sie lekceważeni”. – Żale były. Sponsorzy wytłumaczyli nam, jak widzą pewne sprawy, wskazali elementy, nad którymi musimy popracować – usłyszeliśmy w PZPN.

Wnioski były ogólne: PZPN musi coś zrobić, aby poprawić swój wizerunek w mediach, trzeba również na nowo zdefiniować zasady współpracy między sponsorami a Związkiem. – Przedstawiliśmy sobie sytuację, w jakiej się znaleźliśmy. Oczekiwania sponsorów zostaną ujęte w planach na przyszłość dotyczących reprezentacji, całej tej otoczki, wizerunku PZPN i naszej współpracy. O szczegółach nikt z nas nie może mówić – powiedział Dobrowolski.

Kilku działaczy, z którymi rozmawialiśmy, nie robi tajemnicy, że spotkanie ze sponsorami było potrzebne również i firmie SportFive. To ona właśnie rozpoczyna negocjacje z firmami, które byłyby chętne współpracować z PZPN w przededniu Euro 2012. Dotychczasowe umowy z Orange, Kompanią Piwowarską czy WBK kończą się bowiem w połowie przyszłego roku. Spotkanie (i seria kolejnych, bo takie są plany) w Sheratonie miałoby być dla SportFive czymś w rodzaju sondażu, który odpowiedziałby na pytania, na kogo można liczyć, jakie są nastroje potencjalnych sponsorów, co należałoby wykreślić z nowej oferty, a co poprawić.

Przedstawiciele firm współpracujących z PZPN wciąż są niezadowoleni z braku reform w Związku. I dali temu wyraz w Warszawie. Jednak gdyby sponsorzy wcześniej starali się rzeczowo rozmawiać z działaczami, wiedzieliby, czego można się spodziewać. A tak byli zdziwieni, tym co usłyszeli. PZPN miał szansę dokonać przełomu. A na pierwszym spotkaniu z poważnymi ludźmi nie było całkiem poważnie. Charakter i doniosłość całego spotkania znakomicie oddaje taka oto scenka:

Głos zabiera sekretarz generalny PZPN, były dyrektor browaru. – A teraz chciałbym kilka słów skierować do prezesa Kompanii Piwowarskiej. Bo ja znam się na piwowarstwie – chwali się Kręcina.

Lato: – To widać, Zdzisiu, widać!
- jedno wielkie szajstwo w postaci komentarzy włdz PZPN

Daniel Rupiński
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum kibiców Sandecji Strona Główna » Hyde Park » Bojkot kadry, problemy piłki nożne, władz, elit ...
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Sandecja.org Theme zaprojektowane przez: netSuit.pl
 
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 19