Wersja mobilna | Wersja domyślna
Forum kibiców Sandecji Strona Główna
 
 
 
Użytkownik:
Hasło:
Autologin:



Poprzedni temat «» Następny temat
cos niedobrego dzieje z ze strona
Autor Wiadomość
SAND1910ECJA
[Usunięty]

Wysłany: Pią Lis 12, 2004 22:08   cos niedobrego dzieje z ze strona [Cytuj]

Co to sie dzieje, wszystko porozrzucane
 
 
mk89
[Usunięty]

Wysłany: Pią Lis 12, 2004 22:39    [Cytuj]

SAND1910ECJA, ze co ? Przeciez u mnie normalnie jest :|
 
 
SAND1910ECJA
[Usunięty]

Wysłany: Sob Lis 13, 2004 10:29    [Cytuj]

W tej chwili też u mnie działa jak należy......
Wczoraj mialem wszytsko porozrzucane i nie tylko ja :x :? :?:
 
 
Dziekan
MDMA

Dołączył: 05 Paź 2004
Wysłany: Pon Lis 15, 2004 02:39    [Cytuj]

Autor sie rozleniwił ...na stronie przez tydzien bedzie można przeczytać o wygranej z Kmitą Zabierzów...stagnacja a miało być tak pięknie a tu Niiiiiic strona zamiast zyc newsami i wiadomosciami swieci pustką :roll:
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
ERNESTO

Dołączył: 07 Paź 2004
Wysłany: Pon Lis 15, 2004 11:24    [Cytuj]

Dziekan po weekendzie jest zawieszony i pewnie sie nie zorientowal, ze w czwartek byl mecz z Kmita Zabierzow (i pomylil go z Wierna Malogoszcz).
Ostatnio zmieniony przez ERNESTO Wto Lis 16, 2004 09:09, w całości zmieniany 1 raz  
[Profil] [PM]
 
 
KubaNS

Dołączył: 18 Paź 2004
Wysłany: Wto Lis 16, 2004 03:28    [Cytuj]

Ernesto... Dziekan Dziekanem ;) wiesz... "druga poloweczka" mu wyjechala wiec sie przywiesil ;) ale...

mimo wszystko w srode o 13 gramy polfinal PP z Dunajcem- na glownej cisza!
_________________
A gdybym miał urodzić się znów.. To tylko w Sączu i tylko tu...
[Profil] [PM]
 
 
Dziekan
MDMA

Dołączył: 05 Paź 2004
Wysłany: Czw Lis 18, 2004 14:22    [Cytuj]

Ale mamy newsa: 2:3 i nic ...nawet nie ma strzelców bramek ...chyba ktos kto sie zna na stronach musi pomoc bo inaczej poziom stronki zejdzie na psy :?
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Bianconeri

Dołączył: 06 Paź 2004
Wysłany: Czw Lis 18, 2004 19:27    [Cytuj]

WuWu przestań jojczeć, bo jak tak dalej pójdzie, to staniesz się gorszy ode mnie, a myslałem, ze moja pozycja nadwornego krytyka i pesymisty jest ugruntowana i niepodwarzalna :))

A co do tego njuwsa to pewnie w kod strony wkradł się jakiś błąd.
_________________
GDZIE KUCHAREK SZEŚĆ TAM WIÓRY LECĄ
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Dziekan
MDMA

Dołączył: 05 Paź 2004
Wysłany: Pią Lis 19, 2004 03:05    [Cytuj]

Wporzo najlepszy moderatorze :lol: ale take jest zadanie DOPINGOWAĆ ! :)
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
internacionale


Dołączył: 05 Paź 2004
Wysłany: Sob Lis 20, 2004 09:36    [Cytuj]

Nic sie nie dzieje niedobrego. Poprostu nie mam czasu ostatnio na zabawę ze stroną bo praca od rana do wieczora na to nie pozwala. Natomiast niebawem stronka zmieni swoje oblicze ze względu na przejście na PHP. Pewnie życzliwy człowiek o którym napewno wspomnę zgodził się pomóc przy tej zmianie ;)
[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 
casanunda
[Usunięty]

Wysłany: Nie Cze 22, 2008 12:54    [Cytuj]

dzis mam problemy z dzialaniem strony.
Mam firefoxa 3 (wersje beta), po wlaczeniu strony mam informacje o zagrozeniu ta strona.
"witryna zgloszona jako dokonujaca atakow" i taki link



ktos to jeszcze ma?
PS: jeszcze nie probowalem na innej przegladarce.

[ Dodano: 2008-06-22, 13:54 ]
dzis mam problemy z dzialaniem strony.
Mam firefoxa 3 (wersje beta), po wlaczeniu strony mam informacje o zagrozeniu ta strona.
"witryna zgloszona jako dokonujaca atakow" i taki link



ktos to jeszcze ma?
PS: jeszcze nie probowalem na innej przegladarce.
 
 
swir

Dołączył: 25 Sie 2007
Wysłany: Nie Cze 22, 2008 20:42    [Cytuj]

no wlasnie mialem pisac... czasem po wlaczeniu forum, muli mi kompa. niekiedy nawet przelacze mnie na jakas inna strone. myslalem ze to cos u mnie ale po formacie dalej jest to samo a dzieje sie tak tylko z tym forum
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
internacionale


Dołączył: 05 Paź 2004
Wysłany: Pon Cze 23, 2008 16:41    [Cytuj]

Tak więc, walka z wirusami trwa... Wina jest albo bo stronie hostingu albo po stronie naszej (dostęp do ftpa ma kilka osób). Jeżeli ktoś od nas ma jakiegoś "dziada" w kompie i loguje się do serwera to jest duża szansa że tam gdzieś coś się dopisze do źródła. Od wczoraj nie robię nic innego jak przeglądam każdy plik oddzielnie i kasuję ewentualne podejrzane wpisy. W sumie plików jest ponad 3 tysiące tak więc jeszcze troche mi zejdzie a i to nie gwarantuje sukcesu....
[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 
fanatycznie

Dołączył: 31 Lip 2007
Wysłany: Nie Cze 29, 2008 14:06    [Cytuj]

i dalej występuje to ostrzeżenie...
_________________
to dla dzieci ulic, życzę wam dużo miłości, szczerej przyjaźni i wiecznej wolności!!!
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
internacionale


Dołączył: 05 Paź 2004
Wysłany: Pon Cze 30, 2008 20:46    [Cytuj]

Wszystko wskazuje na to że jutro na kilka godzin forum zostanie wyłączone. Będą prowadzone prace konserwacyjne ;) i przeprowadzone zostanie uaktualnienie skryptu do nowej wersji....
[Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum kibiców Sandecji Strona Główna » Nasze forum i strony internetowe, facebooki itp » cos niedobrego dzieje z ze strona
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Sandecja.org Theme zaprojektowane przez: netSuit.pl
 
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 12